A fenntarthatóság fogalma (1987) az ENSZ definiciója szerint:
fejlődés, amely anélkül elégíti ki a jelen szükségleteit, hogy veszélyeztetné a jövő generációk lehetőségét saját igényeik kielégítésére”.

Célunk olyan eszközök keresése és megoldások alkalmazása, amelyek ezeknek a feltételeknek eleget tesznek.

Diákjaink alsós és felsős tanulmányaik során is találkoznak a fenntarthatóság kérdéskörével és az iskolai fenntarthatósági hét alkalmával többféle foglalkozáson is részt vehetnek.

Az idei évben a felsősök munkáit mutatjuk meg.

A nyolcadikos kémia tananyag „kémia az iparban” leckéinek elméleti feldolgozása mellett a gyakorlatban is foglalkozhattak a papír és a műanyag újrahasználatával, újrahasznosításával.

Az általuk papírhulladékból, műanyag palackokból előállított ötletes műveket a többi diák számára is megtekinthetővé tettük.